Søg
Bestilling
-
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Fandt du ikke svar i vores FAQ? Vi hjælper dig gerne! Erhvervskunde Privatkunde Ønsker du at lægge en bestilling, få et tilbud eller komme i kontakt med en af vores s...
-
Ekstra fragtgebyr på 199 DKK kan tilkomme
På vores hjemmeside vil du kunne finde nogle produkter hvor der tilkommer et ekstra fragtgebyr på 199DKK inkl. moms. Dette gælder kun produkter som overstiger standard dimensionern...
-
Fakturakopi
Fakturakopi Du kan nu selv hente en kopi af din faktura under dit kundenummer. - Log ind til højre for søgefeltet - Klik på dit navn - Vælg relevant ordre, enten på fanen med nylig...
-
Hvor indtaster jeg min rabatkode?
Du indtaster din rabatkode i feltet ”Tilføj rabatkode” under varerne i varekurven. Klik derefter på ”Indløs rabatkode”, så rabatten bliver registreret på din ordre. Hvis du har ind...
-
Jeg glemte at angive min rabatkode i min ordre
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje rabatkoder til ordrer, der allerede er blevet behandlet. En rabatkode er således kun gyldig, hvis du som kunde angiver denne, på korr...
-
Hvorfor er alle produkter ikke tillgænglige på Conradelektronik.dk?
Der kan være flere grunde til, at nogle produkter ikke kan bestilles på alle Conrad-websteder. 1. På grund af love og regler tilbydes nogle produkter muligvis ikke i alle lande. 2...
-
Hvordan opretter jeg en bestilling?
Dette kan nemt gøres online i 4 trin: Tilføj de ønskede produkter til indkøbskurven. Tilfreds med dit valgl? Klik på indkøbskurven, tjek din ordre og fortsæt til kassen. ...
-
Dobbelt reservation eller reservationen er stadig aktiv selvom ordren er sendt/annulleret.
Hvis du handler med et Mastercard, Visa Electron eller et andet debetkort, kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned + 30 dage, selvom købet er ophævet. Det er ikke ...
-
Jeg har betalt med kreditkort, men I har debiteret mig to gange. Hvorfor?
Når du gennemfører din bestilling reserverer vi pengene på din konto. Pengene trækkes imidlertid først fra din konto, når varen sendes fra vores lager. Det kan derfor se ud som ...
-
EAN bestilling
Ønsker du at betale din ordre via EAN-faktura, bedes du enten sende din indkøbsordre til os, eller gennemføre din bestilling samt sende dit ordrenummer og EAN nummer til os. Send o...
-
Hvor lang er jeres leveringstid?
På produktsiden fremgår forventet leveringstid. Det fremgår som en dato ovenover prisen. Dette kan variere, da nogle varer ikke er lagervarer. Leveringstiden afhænger også af den...
-
Jeg har angivet en forkert e-mailadresse, hvad gør jeg?
Kontakt vores kundeservice, og så hjælper de dig videre i processen. Send gerne så mange informationer om din ordre med som muligt, såsom adresse, telefonnummer og ordrenummer.
-
Hvordan sender jeg en ordre til en anden leveringsadresse end min egen?
Du får mulighed for at vælge en anden leveringsadresse end faktureringsadressen i kassen når du gennemfører ordren. Derudover kan du, når din ordre er afsendt, og du modtager en ma...
-
Hvordan framelder jeg mig jeres nyhedsbrev?
Hvis du ikke længere ønsker at modtage vores nyhedsbrev, kan du framelde det ved at klikke på linket "afmeld" længst nede i nyhedsbrevet. Skulle dette mod forventning ikke virke ef...
-
Jeg kan ikke betale med kreditkort – hvorfor ikke?
Kontrollér først og fremmest, at dit bank-/kreditkort er åbnet for køb på internettet. Modtager du en fejlmeddelelse i forbindelse med betalingen, beder vi dig venligst om at ...
-
Kan der anvendes flere rabatkoder ved den samme ordre?
Nej, der kan kun anvendes én rabatkode pr. ordre.
-
Hvornår trækker I pengene, når der betales med kreditkort?
Beløbet reserveres på dit kort i forbindelse med, at du placerer ordren hos os. Pengene trækkes imidlertid først, når pakken sendes fra vores lager. Sender vi ordren i flere pakk...
-
Kan man købe gavekort hos jer?
På nuværende tidspunkt har vi ikke mulighed for at tilbyde gavekort til webshoppen.
-
Hvad koster fragten?
Hos Conrad har vi fri fragt ved bestillinger for over 599,- med GLS Dog kan der tilkomme fragt ved store eller tunge produkter på 199,00 inkl. moms. Dette kandu se på produkts...
-
Hvilke leveringsalternativer kan jeg vælge imellem?
Vi tilbyder følgende leveringsalternativer: Hurtig levering til døren (GLS Flex Delivery Service)Afgives ordren inden kl. 10:00 på hverdage, leveres ordren inden for 2 hverdage ti...
-
Jeg har glemt min adgangskode, hvordan nulstiller jeg den?
Hvis du har glemt din adgangskode kan du klikke her: https://www.conradelektronik.dk/glemt-password Modtager du ikke en mail med et link til nulstilling kan du kontakte kundeser...
-
Jeg har svært ved at logge ind, hvad gør jeg forkert?
Problemer, der opstår, når du logger ind, kan skyldes flere ting. Har du oprettet dig flere gange, så din mail ligger i systemet flere gange, kan du ikke logge ind, før du har kont...
-
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Som firmakunde kan du betale med VISA og Mastercard samt faktura og EAN fakturering. EAN fakturering: gennemfør din ordre og send dit ordrenummer samt EAN nummeret fakturaen skal ...
-
Hvordan ændrer jeg mine adresseoplysninger?
Du kan ændre dine adresseoplysninger, når du er logget ind på Mine sider. Under “Min konto” vælger du “Dine adresseoplysninger”. Her kan du redigere og gemme din opdaterede adresse.
-
Kan man bestille levering uden for Danmark?
Conradelektronik.dk kan desværre kun levere varer inden for Danmarks grænser. Danmark: www.conradelektronik.dk Grønland: www.conrad.com Færøerne: www.conrad.com For øvrige lande ka...
-
Hvor ligger jeres fysiske butikker?
Conrad har ingen fysiske butikker i Danmark. Hvis du imidlertid slår vejen forbi Tyskland, har vi flere fysiske butikker, du kan besøge. Find butikkerne i Tyskland her