Søg
Bestilling
-
Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
Fandt du ikke svar i vores FAQ? Vi hjælper dig gerne! Du kan kontakte os på mail eller kontaktformular, som vi besvarer inden for 24 timer i hverdagen. Erhvervskunde Privatk...
-
Hvor indtaster jeg min rabatkode?
Du indtaster din rabatkode i feltet ”Tilføj rabatkode” under varerne i varekurven. Klik derefter på ”Indløs rabatkode”, så rabatten bliver registreret på din ordre. Hvis du har ind...
-
Hvorfor er alle produkter ikke tillgænglige på Conradelektronik.dk?
Der kan være flere grunde til, at nogle produkter ikke kan bestilles på alle Conrad-websteder. 1. På grund af love og regler tilbydes nogle produkter muligvis ikke i alle lande. 2...
-
Hvordan opretter jeg en bestilling?
Dette kan nemt gøres online i 4 trin: Tilføj de ønskede produkter til indkøbskurven. Tilfreds med dit valgl? Klik på indkøbskurven, tjek din ordre og fortsæt til kassen. Ti...
-
Dobbelt reservation eller reservationen er stadig aktiv selvom ordren er sendt/annulleret.
Hvis du handler med et Mastercard, Visa Electron eller et andet debetkort, kan pengene være reserveret på din konto i løbende måned + 30 dage, selvom købet er ophævet. Det er ikke ...
-
Jeg har betalt med kreditkort, men I har debiteret mig to gange. Hvorfor?
Når du gennemfører din bestilling reserverer vi pengene på din konto. Pengene trækkes imidlertid først fra din konto, når varen sendes fra vores lager. Det kan derfor se ud som ...
-
EAN bestilling
Ønsker du at betale din ordre via EAN-faktura, bedes du enten sende din indkøbsordre til os, eller gennemføre din bestilling samt sende dit ordrenummer og EAN nummer til os. Send o...
-
Hvor lang er jeres leveringstid?
På produktsiden fremgår forventet leveringstid. Det fremgår som en dato ovenover prisen. Dette kan variere, da nogle varer ikke er lagervarer. Leveringstiden afhænger også af den...
-
Jeg kan ikke betale med kreditkort – hvorfor ikke?
Kontrollér først og fremmest, at dit bank-/kreditkort er åbnet for køb på internettet. Modtager du en fejlmeddelelse i forbindelse med betalingen, beder vi dig venligst om at ...
-
Hvornår trækker I pengene, når der betales med kreditkort?
Beløbet reserveres på dit kort i forbindelse med, at du placerer ordren hos os. Pengene trækkes imidlertid først, når pakken sendes fra vores lager. Sender vi ordren i flere pakk...
-
Hvad koster fragten?
Hos Conrad har vi fri fragt ved bestillinger for over 699,- med GLS Dog kan der tilkomme fragt ved store eller tunge produkter på 199,00 inkl. moms. Dette kandu se på produkts...
-
Hvilke leveringsalternativer kan jeg vælge imellem?
Vi tilbyder følgende leveringsalternativer: Hurtig levering til døren (GLS Flex Delivery Service)Afgives ordren inden kl. 10:00 på hverdage, leveres ordren inden for 2 hverdage ti...
-
Hvilke betalingsmuligheder har jeg?
Som firmakunde kan du betale med VISA og Mastercard samt faktura og EAN fakturering. EAN fakturering: gennemfør din ordre og send dit ordrenummer samt EAN nummeret fakturaen skal ...
-
Kan man bestille levering uden for Danmark?
Conradelektronik.dk kan desværre kun levere varer inden for Danmarks grænser. Danmark: www.conradelektronik.dk Grønland: www.conrad.com Færøerne: www.conrad.com For øvrige lande ka...
-
Hvor ligger jeres fysiske butikker?
Conrad har ingen fysiske butikker i Danmark. Hvis du imidlertid slår vejen forbi Tyskland, har vi flere fysiske butikker, du kan besøge. Find butikkerne i Tyskland her