Søg
Reklamation
-
Reklamation og garantispørgsmål
Inden du sender din reklamation retur, bedes du kontakte kundeservice der vil guide dig videre. Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland....
-
Hvordan fortryder jeg min bestilling? Fortrydelsesret efter modtagelse af ordren.
Du har ret til at fortryde dit køb indenfor 30 dage uden at du behøver at angive en årsag. Tidsfristen starter den dag hvor du tager imod produktet. Hvis du ønsker at sende din v...
-
Forsinkelser i returprocessen
På grund af den aktuelle situation med COVID19 oplever vi i øjeblikket et øget pres på lageret. Vi arbejder på højtryk for at holde os inden for den normale tidsramme for returhånd...
-
Har I fået min returvare?
Hvis der er gået mere end 14 dage efter at du returnerede din vare, og du ikke har modtaget en bekræftelse på returneringen i form af en kreditnota eller information om at en ny va...
-
Hvornår får jeg mine penge tilbage, når jeg returnerer min vare?
Når vores returafdeling har modtaget og behandlet din returvare modtager du en kreditnota på mail. Har du gemt dit Track ID fra GLS' returlabel kan du se hvornår pakken kom ret...
-
Hvad stiller jeg op med et produkt, der er blevet beskadiget under transporten?
Vi opfordrer dig til at sikre, at din pakke er ubeskadiget, når du modtager den. Hvis pakken skulle være beskadiget, skal du enten bede fragtmanden om at notere skaden ved udleveri...
-
Der mangler en vare i leveringen, hvad gør jeg?
Hvis en vare står som leveret på fragtsedlen/fakturaen, men ikke indgår i forsendelsen, bedes du kontakte vores kundeservice hurtigst muligt. Bemærk nogle ordrer kan blive afsendt ...
-
Kan jeg udnytte reklamationsretten for et produkt, der er købt hos en anden part?
Når du køber et af vores produkter fra en privatperson, så ophører reklamationsretten. Reklamationsretten gælder nemlig kun mellem forhandler (her Conrad) og køberen (dig som priva...