Søg
Levering
-
Min pakke er afsendt men jeg ønsker den ikke. Hvad gør jeg?
Hvis din ordre allerede er færdigbehandlet, har vi desværre ikke mulighed for at annullere den. Derfor har du nu følgende muligheder for at fortryde: Du kan enten nægte at modtag...
-
Hvordan vælger jeg hvilken pakkeshop jeg vil hente min ordre i?
Man kan ikke vælge pakkeshop i selve bestillingen. Dette gøres først når pakken har fået pakkenummer og GLS sender dig en mail med muligheden for at ændre leveringen til en specifi...
-
Jeg har ikke fået en ordrebekræftelse endnu. Hvad kan der være sket?
Ordrebekræftelsen fremsendes når ordren er gennemført, men det kan tage lidt tid. Som regel kan en manglende ordrebekræftelse betyde, at der er tastet forkert mailadresse i ordren...
-
Hvordan sporer jeg min pakke?
Så snart pakken afsendes fra vores lager, vil du modtage en mail med link til at spore din pakke samt indhold i pakken. Har du ikke modtaget mailen, og er pengene trukket fra din k...
-
Hvordan afbestiller jeg min ordre?
Hvis din ordre endnu ikke er blevet håndteret, kan du godt annullere din ordre. Vi behandler dog som regel ordrer ganske hurtigt, efter at de er blevet afgivet. Er ordren blevet be...
-
Kan jeg ændre i min ordre?
Hvis din ordre endnu ikke er blevet håndteret, kan du godt ændre i din ordre. Vi behandler dog en ordre ganske hurtigt, efter at den er blevet afgivet. Er ordren blevet behandle...
-
Hvilket materiale fylder I jeres pakker med?
Til sikring af varerne i vores forsendelser anvender vi som fyldmateriale - alt efter omstændighederne - udskæringer af bølgepap, pakkepapir, pakkechips fremstillet af vegetabilsk ...