Forsinkelser i returprocessen

På grund af den aktuelle situation med COVID19 oplever vi i øjeblikket et øget pres på lageret. Vi arbejder på højtryk for at holde os inden for den normale tidsramme for returhåndtering, men vi har i øjeblikket en forsinkelse som indebærer at vi i stedet for cirka 14 dage nu desværre må oplyse at det kan tage op til 4 uger, før returpakker registreres og håndteres.

Hvis du har nægtet at modtage din pakke, kan du kontakte kundeservice herunder, for hurtigere håndtering af din sag.
 
 Hvis du på den anden side har benyttet fortrydelsesret efter modtagelse eller har sendt en reklamation til os,  må vi bede dig vente til lageret har behandlet returpakken, så vi kan bekræfte at det rigtige produkt og antal varer er inkluderet i pakken.

Vi takker dig for din forståelse og arbejder på højtryk for at komme tilbage til vores normale tidsrammer.

Hvis du vil vide mere om vores normale tidsrammer for returhåndtering kan du læse mere her.