Inden du sender din reklamation retur, bedes du kontakte kundeservice der vil guide dig videre.
Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland.
Du bedes venligst sende reklamationsartiklen tilbage til os med en udfyldt returseddel i pakken.
Returseddel kan downloades her »
Udfyld vores forudbetalte GLS Pakkelabel
Scroll ned til de blanke felter der skal udfyldes.
Vælg Danmark under land før du kan indtaste det danske postnummer.
“Shipment reference no.” er dit fakturanummer.
Herefter dannes en returlabel som du kan udskrive og sætte på din returforsendelse.
Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop.
Gem Track ID'et fra returlabelen og du kan nu følge din returforsendelse hele vejen til vores lager i Tyskland.
Det kan tage nogle dage fra pakken er leveret i Tyskland til du hører fra vores lager på mail.
OBS!
Sørg for at pakke produktet godt ind. Husk at udfylde retursedlen korrekt og læg i pakken.
Bemærk, at du ved udnyttelse af fortrydelsesretten/tilbagesendelse af sæt-artikler skal sende alle produkter retur, som hører til dette sæt, for at vi kan betale pengene tilbage.