Fortrydelsesret 30 dage

 

Du har ret til at fortryde dit køb indenfor 30 dage uden at du behøver at angive en årsag. Tidsfristen starter den dag hvor du tager imod produktet.
Hvis du ønsker at sende din vare retur til os, kan du gøre dette uden omkostninger. Registrer din retur online og følg instruktionerne for at sende din pakke til os.
 
 
Du bedes venligst gemme en kopi af Track ID'et fra returlabelen så vi kan bekræfte at indlevering af pakken er sket. Vi tilbyder at afhente tunge forsendelser (mere end 20 kg) hos dig. Kontakt vores kundeservice for at bestille en afhentning.
 

Sørg for at pakke produktet godt ind. Bemærk venligst at produktet skal returneres inklusive tilbehør. Og så vidt det er rimeligt muligt, i original og ubeskadiget emballage. Vi anbefaler, at du fjerner dine egne købte produkter fra varen (f.eks. batterier, hukommelseskort). Conrad er ikke ansvarlig for dette.

 
Herefter afleverer du din returforsendelse i din ønskede GLS PakkeShop. Alle returer i Danmark håndteres af GLS og returneres til vores lager i Tyskland og behandles indenfor 14 dage. Så snart vi har modtaget din retur vil du blive informeret per mail.

 

Refunderingen sker via samme betalingsmetode som ved købstilfældet. Hvis vi af en eller anden grund ikke kan tilbagebetale via den oprindelige betalingsmetode, bedes du kontakte os med dine kontooplysninger.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget produktet medmindre at du fremsender dokumentation for returen. 

 

Værdiforringelse

Hvis produktet er blevet brugt ud over, hvad der kan betragtes som værende rimeligt i henhold til at tjekke produktets funktionalitet, vil der være tale om en værdiforringelse. Denne værdiforringelse fratrækkes det beløb, der tilbagebetales til dig som kunde. Disse produkter mister værdi, hvis de bruges:

Patroner
Toner
Batterier
Byggesæt


Følgende er undtaget fra fortrydelsesretten:

Kopierbar software / DVD'er / CD'er, hvis forsegling er brudt efter levering.
Produkter, der er blevet forseglet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejniske årsager, og hvis forsegling er brudt efter levering, f.eks. ørepropper / in-ear håndfri headset.
Brugerdefinerede kabler.