Jeg har svært ved at logge ind, hvad gør jeg forkert?


Problemer, der opstår, når du logger ind, kan skyldes flere ting.

Har du oprettet dig flere gange, så din mail ligger i systemet flere gange, kan du ikke logge ind, før du har kontaktet kundeservice herunder og bedt om at få nulstillet din adgang. Dette gælder også såfremt du oprettede ordre som gæst første gang.


1. Kontrollér dine kundeoplysninger

Den e-mail, du angav, da du oprettede din profil, skal angives i feltet ”Min e-mail”.

Er du usikker på, hvilken e-mailadresse du har angivet ved oprettelsen, er det den adresse, hvor du modtager vores ordrebekræftelser m.m.

2. Kontrollér din adgangskode

Den adgangskode, du angav ved oprettelsen af din profil, skal angives i feltet ”Din adgangskode”. Vores kundeservice har ikke adgang til denne kode af sikkerhedsmæssige hensyn. Du kan nulstille din adgangskode ved at klikke på linket ”Glemt din adgangskode?”, som er placeret under adgangskode-feltet. Husk, at der skelnes mellem store og små bogstaver.

3. Kontrollér, at du befinder dig på hjemmesiden conradelektronik.dk

Conrad har flere webshops i forskellige lande. Kontrollér derfor, at du befinder dig på: http://www.conradelektronik.dk/

Din adgangskode fungerer kun hos conradelektronik.dk og ikke hos andre af Conrads internationale online butikker.

 

Modtager du ikke en e-mail til nulstilling af dit password, kontakt da kundeservice som kan hjælpe dig videre.