Gå til hovedindhold
Conrad Danmark Help Center startside
Kundeservice

Søg

  1. Conrad Danmark
  2. Bestilling

Jeg kan ikke betale med kreditkort – hvorfor ikke?

 
Kontrollér først og fremmest, at dit bank-/kreditkort er åbnet for køb på internettet.
 
Modtager du en fejlmeddelelse i forbindelse med betalingen, beder vi dig venligst om at kontakte vores kundeservice, så de kan hjælpe dig videre i processen.
 
Send gerne skærmprint med.

Artikler i denne sektion

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
  • Hvor indtaster jeg min rabatkode?
  • Hvorfor er alle produkter ikke tillgænglige på Conradelektronik.dk?
  • Hvordan opretter jeg en bestilling?
  • Dobbelt reservation eller reservationen er stadig aktiv selvom ordren er sendt/annulleret.
  • Jeg har betalt med kreditkort, men I har debiteret mig to gange. Hvorfor?
  • EAN bestilling
  • Hvor lang er jeres leveringstid?
  • Jeg kan ikke betale med kreditkort – hvorfor ikke?
  • Hvornår trækker I pengene, når der betales med kreditkort?

Se alle 15 artikler

Handelsbetingelser Tekniken begynder her Services