Gå til hovedindhold
Conrad Danmark Help Center startside
Kundeservice

Søg

  1. Conrad Danmark
  2. Bestilling

Jeg har angivet en forkert e-mailadresse, hvad gør jeg?

Kontakt vores kundeservice, og så hjælper de dig videre i processen.

 Send gerne så mange informationer om din ordre med som muligt, såsom adresse, telefonnummer og ordrenummer.

Artikler i denne sektion

  • Hvordan kommer jeg i kontakt med jer?
  • Ekstra fragtgebyr på 199 DKK kan tilkomme
  • Fakturakopi
  • Hvor indtaster jeg min rabatkode?
  • Jeg glemte at angive min rabatkode i min ordre
  • Hvorfor er alle produkter ikke tillgænglige på Conradelektronik.dk?
  • Hvordan opretter jeg en bestilling?
  • Dobbelt reservation eller reservationen er stadig aktiv selvom ordren er sendt/annulleret.
  • Jeg har betalt med kreditkort, men I har debiteret mig to gange. Hvorfor?
  • EAN bestilling

Se alle 26 artikler

Handelsbetingelser Tekniken begynder her Services